Piątkowe tłumaczenie - Hyacinthe - Sur ma vie - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 5 stycznia 2018

Piątkowe tłumaczenie - Hyacinthe - Sur ma vie - tłumaczenie z francuskiego

paroles, napisy, słowa, tekst, lyrics, tłumaczenie, traduction, translation, francaise chanson,

Utwór: Sur ma vie
Wykonawca: Hyacinthe z udziałem Ammour
Album: Sarah (2017)



[Couplet 1]
Romantisme et bulles d'air, musique belle et vulgaire

Fidèle au poste et aux filles faciles de Lutèce

Les cœurs se brisent, les corps se droguent et je les regarde faire
Au bout de la nuit, devenir jaune-gris comme des lampadaires
Danser danser, pensées rances, le temps efface le sens des chose
Idole des jeunes, ça n'a pas d'sens mais pour du biff' faut que j'charme les go
Un peu de nous dans le formol
J'suis pas libre, j'écris c'que ma douleur m'ordonne
Gorgone, rouge à lèvres, love-story sous l'averse

Prière solennelle, vivre à crédit, mourir à perte

Rire amer, amour parenthèse
Cinéma, silence, haine
Un dernier baiser avant d'partir en guerre
Pas d'biographie, que des rumeurs et je plane
Pas de drame si j'meurs, c'est juste une fleur qui fane
Quelques larmes, seul dans les flammes et le cœur mène l'enquête

[Refrain]
J'peux te l'jurer sur ma vie
Les deux pieds au bord du vide
J'regarde briller la ville
J'me suis égaré dans la nuit
J'peux te l'jurer sur ma vie
Les deux pieds au bord du vide
J'regarde briller la ville
J'me suis égaré dans la nuit
J'me suis égaré dans la nuit

[Pont]
J'peux te l'jurer sur ma vie...
J'peux te l'jurer sur ma vie...

[Couplet 2]
J'cherche la lumière mais pour l'instant j'danse avec mes ombres
Tu m'dis qu'j'tourne en rond, j'te réponds qu'j'suis la marche du monde
Les yeux dans les yeux, dans la glace cherche la racine du mal
Y'a plus qu'des larmes à 6 du mat'
Faire l'amour dans les gravats
Jetés dans l'magma
Partir loin d'ici, nouvelle cime, des fantômes dans mes bagages
En tête à tête avec le diable, tu es moi et je suis toi

J'étais si seul quand t'étais pas là
Des points d'sutures sur ma haine, j'ai pleuré des larmes de pisse sous l'averse
J'ai l'visage de mon père, mais j'prie pour qu'mon cœur soit pas l'même
C'est quand la fin du crash-test
Qu'on reprend l'contrôle de nos vies ?
J'entends sonner les cloches de la messe
Perdu dans l'algorithme
Le monde s'écroule j'entends le vent qui hurle
Le feu dans l'ciel c'est mon cœur qui brûle
J'me suis égaré dans la nuit
Mais maman c'est toujours ton fils

[Refrain 2]
J'peux te l'jurer sur ma vie
Les deux pieds au bord du vide
J'regarde briller la ville
J'me suis égaré dans la nuit
J'peux te l'jurer sur ma vie
Les deux pieds au bord du vide
J'regarde briller la ville
J'me suis égaré dans la nuit
J'me suis égaré dans la nuit

[Outro]
J'peux te l'jurer sur ma vie...
J'peux te l'jurer sur ma vie...
[Zwrotka 1]
Romantyzm i pęcherzyki powietrza, muzyka piękna i wulgarna
Zawsze na posterunku i ku łatwym dziewczętom Lutecji
Serca się drą, ciała ćpają, a ja je oglądam

Przez całą noc, stając się żółto szarymi jak uliczne światła
W tańcu, tańcu, czas wymazuje sens rzeczy

Idol nastolatek, to nie ma sensu, ale dla efektu muszę odejść
Niektórzy z nas w formalinie
Nie jestem wolny, piszę, że to mój ból mną kieruje
Gorgona, czerwono-usta, historia miłosna w strugach deszczu
Uroczysta modlitwa, życie na kredyt, śmierć ze stratą
Gorzki śmiech, zmarginalizowana miłość
Kino, cisza, nienawiść
Ostatni pocałunek przed wyruszeniem na wojnę
Bez życiorysu, tylko plotki i lecę
Bez tragedii, jeśli umrę, to tylko kwiat, który więdnie
Jakieś łzy, sam w płomieniach i serce, które prowadzi śledztwo

[Refren]
Mógłbym ci przysiąc na swoje życie
Dwie stopy na krawędzi pustki
Patrzę jak świeci miasto
Zagubiłem się w nocy
Mógłbym ci przysiąc na swoje życie
Dwie stopy na krawędzi pustki
Patrzę jak świeci miasto
Zagubiłem się w nocy
Zagubiłem się w nocy

[Pont]
Mógłbym ci przysiąc na swoje życie...
Mógłbym ci przysiąc na swoje życie...

[Zwrotka 2]
Szukam światłą, ale teraz tańczę ze swoimi cieniami
Mówisz mi, że kręcę się w kółko, ja ci odpowiadam, że jestem w podróży dookoła świata
Oczy w oczach, w lodzie szukam korzeni zła

Nie ma nic ponad łzy o 6 nad ranem
Kochanie się w gruzach
Wrzucanie do magmy
Daleko stąd, nowy szczyt, duchy w moim bagażu

Sam na sam z diabłem, ty jesteś mną, a ja jestem tobą
Byłem tak samotny, gdy ciebie tam nie było
Ze szwów mojej nienawiści, płakałem łzami moczu pod prysznicem
Mam wygląd swojego ojca, ale modlę się, by moje serce nie było takie samo
To jest pod koniec crash testu
Kto przejmuje kontrolę nad naszymi życiami?
Słyszę dzwony z mszy
Zagubiony w algorytmie
Świat się wali, słyszę wyjący wiatr
Ogień na niebie jest moim płonącym sercem
Zgubiłem się w nocy
Ale mama jest zawsze twoim synem

[Refren 2]
Mógłbym ci przysiąc na swoje życie
Dwie stopy na krawędzi pustki
Patrzę jak świeci miasto
Zagubiłem się w nocy
Mógłbym ci przysiąc na swoje życie
Dwie stopy na krawędzi pustki
Patrzę jak świeci miasto
Zagubiłem się w nocy
Zagubiłem się w nocy

[Outro]
Mógłbym ci przysiąc na swoje życie...
Mógłbym ci przysiąc na swoje życie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz