Piątkowe tłumaczenie - Amandine Bourgeois - Ma gueule - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 11 lipca 2014

Piątkowe tłumaczenie - Amandine Bourgeois - Ma gueule - tłumaczenie z francuskiego

I ponownie sięgam po płytę Amandine Bourgeois "Au masculin", na której znalazły się znane piosenki ikon męskiej części francuskiej sceny muzycznej. Tym razem "Ma gueule" z repertuaru Johnny'ego Hollydaya.

Utwór: Ma gueule
Wykonawca: Amandine Bourgeois
Album: Au masculin (2014)






Quoi ma gueule ?
Qu'est-ce qu'elle a ma gueule ?
Quelque chose qui ne va pas ?
Elle ne te revient pas ?
Oh je sais que tu n'as rien dit
C'est ton œil que je prends au mot
Souvent un seul regard suffit
Pour vous planter mieux qu'un couteau

Quoi, ma gueule ?
Qu'est-ce qu'elle a ma gueule ?
Si tu veux te la payer
Viens je rends la monnaie
T'as rien dit tu l'as déjà dit
On n'va pas y passer la nuit
Ma gueule et moi on est de sortie
On cherchait plutôt des amis

Quoi, ma gueule ?
Mais qu'est-ce qu'elle a ma gueule ?
Quoi, ma gueule ?
Qu'est ce qu'elle a ma gueule ?

Quoi, ma gueule ?
Qu'est ce qu'elle a ma gueule ?
Oui elle a une grande gueule
Oui elle me fait la gueule
Elle s'imagine que j'lui doit tout
Sans elle je n'aurais jamais plané
Sans elle je ne vaudrais pas un clou
Ma gueule a bien le droit de rêver

Quoi, ma gueule?
Qu'est-ce qu'elle a ma gueule?
De galères en galères
Elle a fait toutes mes guerres
Chaque nuit blanche chaque jour sombre

Chaque heure saignée y est ridée

Elle ne m'a pas lâché d'une ombre
Quand j'avais mal, même qu'elle pleurait

Quoi, ma gueule ?
Mais qu'est-ce qu'elle a ma gueule ?
Quoi, ma gueule ?
Qu'est-ce qu'elle a ma gueule ?

Quoi, ma gueule ?
Qu'est-ce qu'elle a ma gueule ?
Je m'en fous qu'elle soit belle
Au moins elle est fidèle

C'est pas comme une que je connais
Une qui me laisse crever tout seul

Mais je n'veux même pas en parler
Une qui se fout bien de ma gueule.
Co z moją gębą?
Co jest z moim pyskiem?
Coś nie tak (coś nie gra?)?
Nie przypadają ci w udziale?
Ach, wiem że nic nie powiedziałeś
To twoje oko trzymam za słowo
Często jedno spojrzenie wystarczy
By wbić tobie coś więcej niż nóż

Co z moim pyskiem?
Co jest z moją gębą?
Jeśli chcesz za to płacić
Chodź, wydam drobne
Nic nie mówisz, wszystko już powiedziałeś
Nie spędzimy tam nocy
Moja twarz i ja wychodzimy
W poszukiwaniu przyjaciół

Co z moim pyskiem?
Ale o co chodzi z moją gębą?
Co z moim pyskiem?
Co takiego ma moja gęba?

Co z moim pyskiem?
Co jest z moją gębą?
Tak ona ma duże usta
Tak ona wydęła wargi (nadąsała się)
Myśli, że powinienem dla niej wszystko
Bez niej nigdy bym nie wzleciał
Bez niej byłbym nikim
Moja gęba ma prawo marzyć

Co z moim pyskiem?
Co jest z moją gębą?
Od udręki do udręki
Ona wywołała wszystkie moje wojny
Każdej bezsennej nocy, każdego posępnego dnia
W każdej trudnej godzinie przybywa zmarszczek
Ona nie opuszcza mnie jak cień
Gdy cierpiałem, a także gdy ona płakała

Co z moim pyskiem?
Ale o co chodzi z moją gębą?
Co z moim pyskiem?
Co takiego ma moja gęba?

Co z moim pyskiem?
Co jest z moją gębą?
Nie obchodzi mnie to, czy jest piękna
Przynajmniej jest wierna

Nie jest jak coś co znam
Ktoś kto zostawia mnie bym umarł całkiem sam
Ale nawet nie chcę o tym rozmawiać
Z kimś kogo w ogóle nie obchodzi moja gęba.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz