Piątkowe tłumaczenie - Hoshi - Amour censure

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 16 października 2020

Piątkowe tłumaczenie - Hoshi - Amour censure


Utwór: Amour Censure
Wykonawca: Hoshi
Album: Sommeil levant (2020)

 

[Couplet 1]
Au placard, mes sentiments
Surtout ne rien dire et faire semblant
Être à part, un peu penchant
Au bout du navire, je coule doucement
Maman, désolée, j'vais pas te mentir
C'est dur d'effacer tout ce qui m'attire
Un peu dépassée par tous mes désirs

Papa, c'est vrai j'ai poussé de travers
J'suis une fleur qui se bat entre deux pierres

J'ai un cœur niqué par les bonnes manières

[Pont]
Est-ce qu'on va un jour en finir
Avec la haine et les injures
Est-ce que quelqu'un viendra leur dire
Qu'on s'aime et que c'est pas impur
Pour pas que j'pense à en finir
Vos coups m'ont donné de l'allure
Pour le meilleur et pour le pire
J'prendrai ta main un jour c'est sûr

[Refrain]
Il n'y a pas d'amour censure
Il n'y a que d'l'amour sincère
Il n'y a pas d'amour censure
Il n'y a que d'l'amour sincère

[Couplet 2]
Travestir qui je suis vraiment
Faire taire la rumeur
Les mots sont tranchants
Se mentir à s'arracher les dents
Ils cherchent un docteur
On souffre sans être souffrant
Maman, désolée, j'ai pris tes calmants

C'est pas que j'voulais partir, mais c'est violent

J'voulais juste dormir un peu plus longtemps
Papa, t'inquiète, j'ai appris à courir
Moi aussi j'veux une famille à nourrir
On s'en fout près de qui j'vais m'endormir

[Pont]
Est-ce qu'on va un jour en finir
Avec la haine et les injures
Est-ce que quelqu'un viendra leur dire
Qu'on s'aime et que c'est pas impur
Pour pas que j'pense à en finir
Vos coups m'ont donné de l'allure
Pour le meilleur et pour le pire
J'prendrai ta main un jour c'est sûr

[Pont]
Est-ce qu'on va un jour en finir
Avec la haine et les injures
Est-ce que quelqu'un viendra leur dire
Qu'on s'aime et que c'est pas impur
Pour pas que j'pense à en finir
Vos coups m'ont donné de l'allure
Pour le meilleur et pour le pire
J'prendrai ta main un jour c'est sûr

[Refrain & Outro]
Il n'y a pas d'amour censure
Il n'y a que d'l'amour sincère (les enfants, c'est pour un homme et une femme)
Il n'y a pas d'amour censure (ce n'est absolument pas pour des homosexuels)
Il n'y a que d'l'amour sincère (de plus en plus de gays à la télé, donc les gens se posent des questions sur eux-mêmes ; ça s'propage, en fait, comme une maladie qui s'propage)
(et puis alors, avec des chiens, puis avec des chats, des singes, et puis quoi après ?)
(alors, disons qu'ça fait partie du mal parce que ça n'va pas dans le sens de l'amour qui a été donné par Dieu entre un homme et une femme)
[Zwrotka 1]
Moje uczucia w szafie
Przede wszystkim nic nie mów i udawaj
Rozdziel się, trochę się pochyl
Na krawędzi statku, powoli tonę
Mamo, przepraszam, nie zamierzam cię okłamywać
Trudno wymazać wszystko co mnie pociąga
Trochę przytłoczony swoimi wszystkimi pragnieniami
Tato, to prawda, że źle się za to zabrałem
Jestem kwiatem, który walczy pomiędzy dwoma kamieniami
Mam serce spieprzone przez dobre maniery

[Łącznik]
Czy pewnego dnia to zakończymy
Nienawiścią i obelgami
Czy ktoś przyjdzie i im powie
Że się kochamy i że nie jest to nieczyste
Żeby nie myśleć o zakończeniu tego
Twoje uderzenia dodały mi uroku
Na dobre i na złe
Pewnego dnia na pewno wezmę cię za rękę

[Refren]
Nie ma cenzury miłości
Jest tylko szczera miłość
Nie ma cenzury miłości
Jest tylko szczera miłość

[Zwrotka 2]
Przekroczyć to kim naprawdę jestem
Uciszyć plotki
Słowa są ostre
Kłamstwo żeby wyrwać zęby
Szukają lekarza
Cierpią nie będąc zranionymi
Mamo przepraszam wziąłem twoje środki przeciwbólowe
Nie chodzi o to że chciałem odejść, ale że to jest gwałtowne
Chciałem tylko trochę dłużej pospać
Tatusiu, nie martw się, nauczyłem się biegać
Ja też chcę wyżywić rodzinę
Kogo obchodzi z kim zasnę

[Łącznik]
Czy pewnego dnia to zakończymy
Nienawiścią i obelgami
Czy ktoś przyjdzie i im powie
Że się kochamy i że nie jest to nieczyste
Żeby nie myśleć o zakończeniu tego
Twoje uderzenia dodały mi uroku
Na dobre i na złe
Pewnego dnia na pewno wezmę cię za rękę

[Łącznik]
Czy pewnego dnia to zakończymy
Nienawiścią i obelgami
Czy ktoś przyjdzie i im powie
Że się kochamy i że nie jest to nieczyste
Żeby nie myśleć o zakończeniu tego
Twoje uderzenia dodały mi uroku
Na dobre i na złe
Pewnego dnia na pewno wezmę cię za rękę

[Refren i Outro]
Nie ma cenzury miłości
Jest tylko szczera miłość (dzieci, ta do mężczyzny i kobiety)
Nie ma cenzury miłości (absolutnie nie jest dla homoseksualistów)
Jest tylko szczera miłość (coraz więcej gejów w telewizji, więc ludzie zadają sobie pytanie o nich samych; w rzeczywistości rozprzestrzenia się to jak choroba)
(bo potem z psami, kotami, małpami i czym potem jeszcze?)
(zatem, powiedzmy, że to część zła, bo nie mieści się w sensie danym od boga)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz