Piątkowe tłumaczenie - Khaled - Aicha

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 27 listopada 2020

Piątkowe tłumaczenie - Khaled - Aicha


Utwór: Aicha
Wykonawca: Khaled
Album: Sahra (1996)



Comme si j'n'existais pas
Elle est passée à côté de moi
Sans un regard, reine de Saba
J'ai dit Aïcha, prend tout est pour toi

Voici les perles, les bijoux,
Aussi l'or autour de ton cou,
Les fruits au goût du miel,
Ma vie, Aïcha si tu m'aimes,

J'irais ou ton souffle nous mène,
Dans les pays d'ivoire et d'ébène,
J'effacerai tes larmes, tes peines,
Rien n'est trop beau pour une si belle

Oh, Aïcha, Aïcha, écoute-moi,
Oh Aïcha, Aïcha, t'en va pas,

Oh Aïcha, Aïcha, regarde-moi,
Oh Aïcha, Aïcha, réponds-moi,

Je dirais les mots, les poèmes,
Je jouerais les musiques du ciel,
Je prendrais les rayons du soleil,
Pour éclairer tes yeux de rêves

Oh Aïcha, Aïcha, écoute-moi,
Oh Aïcha, Aïcha, t'en va pas,

Elle a dit garde tes trésors
Moi je vaux mieux que tout ça
Des barreaux sont des barreaux, même en or
Je veux les mêmes droits que toi
Du respect pour chaque jour
Moi je ne veux que l'amour

Nebguhik Aïcha wen'mout aalik
Hadi Kssayette hayati ou hobi
Enti oumri wenti hayati
Tmenitte eniche emaak
Guhir enti

Aïcha, Aïcha, écoute-moi
Aïcha, Aïcha, ana nebguhik
Aïcha, Aïcha, t'en va pas
Aïcha, Aïcha, enmoute aalik
Aïcha, Aïcha, réponds-moi
Jakbym nie istniał
Minęła mnie
Nie spoglądając, królowa Saby
Powiedziałem, Aicha, weź, to wszystko dla Ciebie

Oto perły, biżuteria,
Także złoto na szyi,
Owoce o smaku miodu,
Moje życie, Aicha, jeśli mnie kochasz,

Pójdę tam, gdzie poprowadzi nas twój oddech,
Do krajów kości słoniowej i hebanu,
Osuszę twoje łzy, twoje smutki,
Nic nie jest zbyt dobre dla takiej piękności

Och, Aicha, Aicha, wysłuchaj mnie,
Och, Aicha, Aicha, nie odchodź

Och, Aicha, Aicha, spójrz na mnie,
Och, Aicha, Aicha, odpowiedz mi,

Deklamowałbym słowa, wiersze,
Grałbym muzykę niebios,
Wziąłbym promienie słońca,
Aby rozjaśnić twoje rozmarzone oczy

Och, Aicha, Aicha, wysłuchaj mnie,
Och, Aicha, Aicha, nie odchodź

Ona rzekła, bym zachował swoje skarby
Jestem warta więcej niż to wszystko
Sztaby są sztabami, nawet te ze złota
Chcę takich samych praw jak ty
Szacunku każdego dnia
Chcę tylko miłości

 


 

 
Aicha, Aicha, wysłuchaj mnie,
Aicha, Aicha, nie odchodź
Aicha, Aicha, spójrz na mnie
Aicha, Aicha, odpowiedz mi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz