Mylène Farmer - M'effondre - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 października 2019

Mylène Farmer - M'effondre - tłumaczenie z francuskiego


Mam świadomość, i zawsze to powtarzam, że ta artystka najzwyczajniej w świecie uwiodła mnie w latach 90., wtedy gdy jako nastolatek łatwo dawałem się omotać, szczególnie rudym, wyzywająco ubranym kobietom z pogranicza mangi i gier komputerowych, jakby wyrwanym z mokrego snu, który śni niejeden chłopiec w tym szczególnym wieku.
Gdy ktoś uwodzi, często w naszej seksualności poruszamy się na granicy kiczu i wyrafinowania, dlatego nie wstydzę się moich perwersyjnych potrzeb, nie wstydzę się, choć słucham zwykle muzyki alternatywnej, elektroniki czy jazzu, ale bez Mylène Farmer nie byłbym tym, kim jestem, tak bardzo mam ją pod skórą, tak bardzo wrosła w moją osobowość, dlatego nie mogę się jej wyprzeć, no i oczywiście mam słabość do rudych i piegowatych...
Zarówno teledysk, jak i utwór promują tegoroczną płytę, która ukaże się już 18 października i będzie zawierała zapis występów na żywo rzeczonej artystki.
"M'effondre" pochodzi z albumu "Bleu noir" z 2010 roku.

Utwór: M'effondre
Wykonawca: Mylène Farmer
Album: Mylène Farmer - Live 2019


[Couplet 1]
Je fais tout un peu
Rien n’est comme je veux
Me dissous un peu
Me divise en deux

[Refrain]
Mais là
M'effondre
M'effondre

[Couplet 2]
Tout vole en éclats
Mes sens et puis mon choix
Pas d’existence
Mais vivre ma transparence

[Refrain]
Mais là
M'effondre
M'effondre
M'effondre
M'effondre

[Outro]
Jusque là tout va, jusque là tout va bien


[Zwrotka 1]
Robię wszystkiego po trochu
Nic nie jest takie, jak bym chciała
Rozpływam się trochę
Przepoławiam się

[Refren]
Ale teraz
Załamuję się
Załamuję się

[Zwrotka 2]
Wszystko się rozpada
Moje zmysły, a potem mój wybór
Bez istnienia
Ale z transparentnością

[Refren]
Ale teraz
Załamuję się
Załamuję się
Załamuję się
Załamuję się

[Outro]
Jak na razie wszystko w porządku, jak na razie wszystko w porządku (x20)

Tłumaczenie z francuskiego: © karmnikdlaptakow.com.pl

3 komentarze:

  1. Naprawdę świetny koncert i świetne tłumaczenie :)
    Też dorobiłem się w końcu własnej strony MULTI-SUB.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Mylene cudowna artystka, słucham jej rownież jak podrosłam od lat 90, czasami zdarzalo sie być jej na koncercie, są magiczne,dopracowane. Mam wszytkie jej płyty.Slucham jej często. pozdrawiam wszytkich serdecznie zakręconych na Milence.ciao

    OdpowiedzUsuń