L'Impératrice - Là-Haut z udziałem Lomepala - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 18 stycznia 2019

L'Impératrice - Là-Haut z udziałem Lomepala - tłumaczenie z francuskiego



Piątkowy cytat:
"Życie to błądzenie za sobą bez nadziei, że się kiedykolwiek siebie odnajdzie." - Wiesław Myśliwski "Ucho igielne"

Utwór: Là-Haut
Wykonawca: L'Impératrice z udziałem Lomepala
Album: Matahari (2018)

Bientôt 8 ans qu'ce jeu m'a charmé
Mais moi j'suis pas un chanceux j'suis un jeune acharné
J'dors plus c't'année j'ai déjà perdu cent nuits
Pourquoi tous les enfoirés frustrés veulent me faire des ennuis Comme si je méritais pas mon siège

Comme si j'étais né pour rester debout
J'fais une prière et je crame un cierge
Tout nu sur le trône le tissu royal me caresse les deux boules
La suite sera chaude genre
Plus je rappe, plus j'ose chanter

Plus le temps passe moins je chôme
J'sens qu'les choses changent, ça pue le succès
Bouge si ce parfum-là t'embête
J'tire 20 lattes en pers'
J'attends la fin d'la tempête
J'aurai encore décuplé mes forces dans l'heure
J'pense à mon futur, j'ai une grosse bosse dans le caleçon
J'm'en suis bien sorti pour un branleur
J'secoue ma canne et tout l'océan mord à l'hameçon
J'ai pris cette voie hier au pif
J'peux plus m'retourner comme un hiéroglyphe
Donc j'fonce tout droit
J'connais la Terre, j'veux découvrir les cieux
J'fais c'que j'aime, j'aime c'que j'fais
J'suis pas prêt d'ouvrir les yeux

[Refrain]
Ma légende a menti
Les gens m'applaudissent comme si j'étais doué
Dites-leur qu'au début j'avais aucun talent
7 ans plus tard j'ai plus aucun talon... d'Achille
J'suis né pour briller pas pour rester sage
Désolé, rien ne peut empêcher ça
À la base j'ai pas d'talent, j'ai pas d'don
Mais personne ne reste esclave de son destin


J'laisserai aucun abruti m'devancer
J'connais tous les profils, tous les types de pensée
Ma rage est d'humeur festive ces temps-ci

J'ai la bougeotte et personne peut m'interdire de danser
Bientôt j'me transforme en homme-braise
Ça m'est venu comme une envie d'pisser après une bonne baise
Ah, mon ancienne vie décousue m'accable
J'ai plus le cul entre deux chaises j'ai mis les couilles sur la table
J'veux faire le bien mais parfois j'y pense après

J'ai bien écouté tout ce que ma madre m'a dit (maman)

Des belles phrases dignes d'être encadrées
J'oublierai tout dès la première montée d'adrénaline
To już 8 lat od kiedy ta gra mnie oczarowała
Ale nie jestem szczęśliwy, jestem młodym wilkiem

Śpię więcej tego roku, straciłem już setkę nocy
Dlaczego wszyscy sfrustrowani dranie chcą mnie wpędzić w kłopoty, jakbym nie zasługiwał na swoje miejsce
Jakbym się urodził, żeby żyć na stojąco
Odmawiam modlitwę i zapalam świecę
Cały nago na tronie, królewska tkanina pieści moje jaja
Ciąg dalszy będzie gorący
Im więcej rapuję, tym bardziej odważam się śpiewać
Im więcej mija czasu, tym mniej się przejmuję
Czuję, że rzeczy się zmieniają, tak śmierdzi sukces
Ruszaj, jeżeli ten zapach cię irytuje
Pomalowałem 20 listewek na niebiesko-zielono
Czekam końca burzy
Wzmocnię moją siłę dziesięciokrotnie w godzinę
Myślę o mojej przyszłości, mam duży atut w slipach

Wyszło mi dobrze, jak na oszusta
Ściskam pałkę, a cały ocean łapie przynętę
Wziąłem tę ścieżkę wczoraj nochalem
Nie mogę już się odwrócić, jak hieroglif
Więc idę od razu
Znam Ziemię, chcę odkryć niebiosa
Robię to co lubię, lubię to co robię
Nie jestem gotowy na otwarcie oczu

[Refren]
Moja legenda to kłamstwo
Ludzie biją mi brawo, jakbym miał talent
Powiedz im, że na początku nie było talentu
7 lat później nie mam już obcasów... Achillesa
Urodziłem się, by błyszczeć, a nie zostać mędrcem
Przepraszam, nic nie może tego zatrzymać
Zasadniczo nie mam talentu, nie mam daru
Ale nikt nie pozostaje niewolnikiem swego przeznaczenia

Nie pozwolę, by jakiś kretyn mnie zawiódł
Znam wszystkie profile, wszystkie rodzaje myśli
Moja wściekłość jest obecnie w świątecznym nastroju
Jestem w ruchu i nikt nie może zabronić mi tańczyć

Wkrótce zmienię się w człowieka żaru
Naszło mnie to jak chęć na odlanie po dobrym pieprzeniu
Ach moje stare rozprute życie przytłacza mnie
Większość tyłka spoczęła pomiędzy dwoma krzesłami, jaja położyłem na stole
Chcę czynić dobrze, ale czasem zastanawiam się dopiero po fakcie
Słuchałem wszystkiego co mówiła mi moja matka (mama)
Piękne zdania godne oprawy
Zapominam o wszystkim przy pierwszym przypływie adrenaliny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz