ZAZ - Demain c’est toi - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

sobota, 3 listopada 2018

ZAZ - Demain c’est toi - tłumaczenie z francuskiego


Utwór: Demain c’est toi
Wykonawca: ZAZ
Album: Effet miroir (2018)

Je trace des chemins qui n’attendent que toi
À toi l’enfant qui vient, je précède tes pas

Je murmure ton nom dans le souffle de ma voix
Je t’offrirai le monde, toi que je ne connais pas
Je t’ouvre grand mon cœur comme on ouvre ses mains
Je t’espère des bonheurs aussi grands que les miens



Demain c'est toi

J’apprends les alphabets de chacun de tes gestes
Je te chante mes rêves d’espaces et de Far West

Je veux pour toi l’amour, le rare et le précieux
Toute la beauté du monde à portée de tes yeux
Les poings chauffés à blanc, je forge pour demain
Tes bonheurs que je souhaite aussi grands que les miens

Demain c'est toi

Je te donne les clés qui ouvrent tous les coffres
Je pulvérise les murs des prisons que l’on t’offre
Je cours à l’infini pour ne pas te laisser
Tout c’que je n’t’ai pas dit c’est parce que tu le sais
C’est parce que tu le sais
À toi l’enfant qui vient comme un petit matin
Je t'espère des bonheurs aussi grands que les miens

Demain c'est toi
Wyznaczam ścieżki, które czekają tylko na ciebie
Dla ciebie, dziecka, które przychodzi,
Idę przed tobą
Szepczę twoje imię w tchnieniu swego głosu
Zaoferuję ci świat, tobie, którego nie znam
Otwieram dla ciebie szeroko serce, tak jak otwiera się ręce
Mam nadzieję, że spotka cię równie wiele szczęścia, co mnie

Jutro to ty

Uczę się alfabetu każdego z twoich gestów
Śpiewam ci moje sny o kosmosie i Dzikim Zachodzie
Chcę dla ciebie miłości, rzadkiej i cennej
Całego piękna świata w zasięgu twojego wzroku
Pięściami rozgrzanymi do czerwoności wykuwam twoje jutrzejsze szczęście
Które, życzę ci, aby było równie wielkie jak moje

Jutro to ty

Daję ci klucze, które otwierają wszystkie skarbce
Rozbijam ściany więzień, które ci stawiają
Biegnę w nieskończoność, aby cię nie opuścić
Wszystko, czego ci nie powiedziałam, już wiesz
Już to wiesz
Dla ciebie, dziecka, które przychodzi jak świt
Mam nadzieję na szczęście równie wielkie jak moje

Jutro to ty



Tłumaczenie z francuskiego: © karmnikdlaptakow.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz