Piątkowe tłumaczenie i cytat - Mylène Farmer - Sentimentale

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 5 października 2018

Piątkowe tłumaczenie i cytat - Mylène Farmer - Sentimentale

Piątkowy cytat:
"Primo, że człowiek jest istotą osadzoną w ludziach, to znaczy, że o całym stosunku jego do świata decyduje stosunek jego do ludzi. Secundo, że nie możemy ufać sobie, że jedyne co zdoła zapewnić nam osobowość, to najostrzejsza świadomość tych właśnie zależności, które ją kształtują." - Witold Gombrowicz "Dziennik 1953-1969"

Utwór: Sentimentale
Wykonawca: Mylène Farmer
Album: Désobéissance (2018)

Suis sentimentale
Dieu sait
Que je suis sans haine

Suis sentimentale
Mais là, j'ai bien trop de peine
Il y a des failles
Détail
J'confesse
J'ai le vide en dessous

And I'm gonna die
En plus
Du reste
J'ai peur de tout

[Refrain]
J'ose
Je reste sans voix
Et là j'ai
Là j'ai envie quand même

Et quand je te vois
C'est Dieu qui
C'est Dieu qui t'envoie, je t'aime

J'ose
Je reste sans voix
Et là, j'ai
Et là, j'ai envie qu'on m'aime

Et quand je te vois
C'est Dieu qui
C'est Dieu qui t'envoie
Je t'aime

[Bis]

Oh
C'est beau
Quand c'est vu
Vu d'en haut
Oh
C'est beau, c'est beau
Quand du berceau au
Tombeau

Suis sentimentale
Dieu ce
Que je suis sans haine

Suis sentimentale
Mais là
J'ai bien trop de peine

Yes
L'âme en vrac
Où que j'aille
Détail
Fatal
Je crois en la vie

Yes
L'âme en vrac
Où que j'aille
J'me taille
Fini
I wanna break free

[Refrain]

1 2 3 Je m'en vais au bois
4 5 6 Cueillir des cerises
7 8 9 Dans mon panier neuf
10 11 12 Pourvu qu'elles soient douces

Jestem sentymentalna
Bóg to wie
Że nie ma we mnie nienawiści

Jestem sentymentalna
Ale tutaj, mam w sobie wiele bólu
Luki w pamięci
Szczegół
Przyznaję
Gdzieś poniżej mam pustkę

I umrę
Ponadto
Zresztą
Boję się wszystkiego

[Refren]
Ośmielam się
Pozostaję bez głosu
I tam
Tam nadal chcę

I kiedy cię widzę
To Bóg
To Bóg cię posyła, kocham cię

Ośmielam się
Pozostaję bez głosu
I tam
Tam nadal chcę

I kiedy cię widzę
To Bóg
To Bóg cię posyła
Kocham cię

[Powtórzenie]

Och
To jest piękne
Gdy to widać
Oglądane z góry
Och
To jest piękne, to jest piękne
Od kołyski aż po
Grób

Jestem sentymentalna
Bóg wie
Że nie ma we mnie nienawiści

Jestem sentymentalna
Lecz tam
Dużo we mnie bólu

Tak
Strzaskana dusza
Gdziekolwiek pójdę
Szczegół
Śmiertelny
Wierzę w życie

Tak
Strzaskana dusza
Gdziekolwiek pójdę
Jestem
Skończona
Chcę się uwolnić

[Refren]

1 2 3 Idę do lasu
4 5 6 Wybierz wiśnie
7 8 9 Z mojego koszyka
10 11 12 Pod warunkiem, że są miękkie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz