Piątkowe tłumaczenie - Mademoiselle K. - Ca Me Vexe

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 16 stycznia 2015

Piątkowe tłumaczenie - Mademoiselle K. - Ca Me Vexe

Skoro ostatnio wspominałem o Mademoiselle K., tym razem utwór tytułowy z płyty Ca Me Vexe.






Utwór: Ca Me Vexe
Wykonawca: Mademoiselle K.
Album: Ca Me Vexe (2006)




Personne t'aime
Ah ouais j'me disais bien
Personne t'aime
Ah ouais j'me disais bien
On m'appelle pas on m'invite pas

Dans les soirées watchi watcha
Je dois pas sentir comme il faudrait
L'argent et le succès
[Refrain]
Et ça me vexe (x3)
Ça me vexe
Ah ah ah ah (x4)

J'ai pris ma tenue de combat
Avec ça vous ne ferez pas le poids
J'ai payé quand-même un peu cher
Pour un truc qui laisse dans la galère
J'ai changé plein d'fois d'messagerie
Mais personne m'a encore dit oui
On t'appellera bla bla bla
Si ça nous plaît
Ouais ouais c'est ça
Je dois pas sentir comme il faudrait
L'argent et le succès
[Refrain]

J'veux qu'on me lèche sur la vitrine
J'veux qu'on me dise "t'es bonne Katerine !"

J'voudrais signer des autographes
Qu'on m'adore même quand j'fais des gaffes

J'ai changé plein d'fois d'messagerie
Alors pourquoi personne m'a dit oui
On t'appellera bla bla bla
Si ça nous plaît
Ouais ouais c'est ça
Je dois pas sentir comme il faudrait
Le money et le succès
Refrain
On m'appelle pas on m'invite pas

Dans les soirées watchi watcha ah ah ah
On m'appelle pas ? on m'invite pas dans les soirées ?
Ouais ben tant pis pour toi ah ah ah ah ah ah.
Nikt cię nie kocha
Ach tak, tak myślałam
Nikt cię nie kocha
Ach tak, tak myślałam
Nikt do mnie nie dzwoni, nikt mnie nie zaprasza
Wieczorami na watchi watcha*
Nie powinnam się czuć tak, jakby
Pieniądze i sukces były potrzebne
[Refren]
I to mnie drażni / przygnębia
To mnie drażni / przygnębia
A a a a (x4)

Wdziewam swój strój bojowy
Z nim nie poczujesz ciężaru
Zapłaciłam odrobinę za wiele
Za rzecz pozostawioną w galerze
Wiele razy wymieniłam się wiadomościami
Ale nikt jeszcze nie odpisał mi "tak"
Czy zadzwonił bla bla bla
Tak tego chcemy
Tak, tak, to jest to
Nie powinnam się czuć tak jakby
Pieniądze i sukces były potrzebne
[Refren]

Chcę móc oglądać wystawy sklepowe
Chcę by powiedziano mi "dobra jesteś Katrerine!|
Chciałabym podpisywać autografy
By mnie kochano nawet kiedy popełniam błedy
Wiele razy wymieniłam się wiadomościami
Ale nikt jeszcze nie odpisał mi na tak
Czy zadzwonił bla bla bla
Tak tego chcemy
Tak, tak, to jest to
Nie powinnam się czuć tak jakby
Pieniądze i sukces były potrzebne
[Refren]
Nikt do mnie nie dzwoni, nikt mnie nie zaprasza
Wieczorami watchi watcha* ach ach ach
Nikt do mnie nie dzwoni? Nikt nie zaprasza wieczorami ?
Tak, no dobrze, twoja strata ach ach ach ach ach ach
* załóżmy, że chodzi o oglądanie z języka angielskiego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz