Piątkowe tłumaczenie - Christophe Willem - Faute et plaisir - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 2 stycznia 2015

Piątkowe tłumaczenie - Christophe Willem - Faute et plaisir - tłumaczenie z francuskiego

I kolejny utwór z płyty Christopha Willema Duriera.







Utwór: Faute et plaisir
Wykonawca: Christophe Willem Durier
Album: Paraît-il (2014)



Je ne sais pas choisir
Entre faute et plaisir
Je veux des matins
Des jours qui tremblent
Des peaux qui brulent les mains
Du destin
Des avalanches ou des vendanges

J'veux des péchés
J'veux des prières
Vivre assoiffé
A la lisière

J'veux des regrets
Des drôles d'histoires
Goûter la gloire
Et la poussière

Et j'veux du ciel
Au creux d'une épaule
Je veux des étoiles
Et du vent dans nos voiles

Je n'saurais pas te dire
Pourquoi la vie déchire
Pourquoi le temps
Nous endommage
Et comme il tourne nos pages
En passant
Il nous ravage
Nous fait naufrage

J'veux des péchés
J'veux des prières
Vivre assoiffé
A la lisière

J'veux des regrets
Des drôles d'histoires
Gouter la gloire
Et la poussière

Et j'veux du ciel
Des orages et des étoiles
Éternelles
Et du vent dans nos voiles

Je rêve, je vis
Je rêve que mes péchés soient bénis
Je cherche, je prie
Je prie pour une caresse
Quelques tendresses

J'veux des péchés
J'veux des prières
Vivre assoiffé
A la lisière

J'veux des regrets
Des drôles d'histoires
Gouter la gloire
Et la poussière

Et j'veux du ciel
Des orages et des étoiles
Éternelles
Et du vent dans nos voiles
Nie wiem jak wybrać
Pomiędzy winą i przyjemnością
Chcę poranków
Drżących dni
Skóry, która pali dłonie
Przeznaczenia
Klęsk lub plonów

Chcę grzechów
Chcę modlitw
Być spragnionym życia
Aż po kraniec

Chcę żalu
Śmiesznych historii
Smaku zwycięstwa
I pyłu

I chcę nieba
Po głębię ramienia
Chcę gwiazd
I wiatru w naszych żaglach

Nie mogłem ci powiedzieć
Dlaczego życie się rozdziera
Dlaczego czas
Nam szkodzi
I jak odwraca nasze strony
Mimochodem
Niszczy nas
Rozbija nas

Chcę grzechów
Chcę modlitw
Być spragnionym życia
Aż po kraniec

Chcę żalu
Śmiesznych historii
Smaku zwycięstwa
I pyłu

I chcę nieba
Nawałnic i gwiazd
Nieskończonych
I wiatru w naszych żaglach

Śnię, widzę
Śnię, że moje grzechy będą błogosławione
Szukam, modlę się
Modlę się o pieszczotę
Trochę czułości

Chcę grzechów
Chcę modlitw
Być spragnionym życia
Aż po kraniec

Chcę żalu
Śmiesznych historii
Smaku zwycięstwa
I pyłu

I chcę nieba
Nawałnic i gwiazd
Nieskończonych
I wiatru w naszych żaglach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz