Christophe Willem (Durier) - Lovni - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

środa, 24 grudnia 2014

Christophe Willem (Durier) - Lovni - tłumaczenie z francuskiego

Taki mały prezent na dziś - ze skrzydłami, co warto dodać. A sam artysta jest zwycięzcą czwartej edycji Nouvelle Star (2006), poniżej jego ostatnie dokonania. Życzę wszystkim spokojnego dnia i Wesołych Świąt.




Utwór: Lovni
Wykonawca: Christophe Willem Durier
Album: Paraît-il (2014)




Alors comment te dire
Tu vas pas me croire
Tout est devenu clair
Je vois dans le noir

Je promène mon ennui, ma vie

Au bout d'une laisse
Tu as surgis
Et depuis j'en oublie tout le reste

Juste le coeur
Dans la nuit la lueur
Je vois le lovni

Juste pour moi
Tu es tout à la fois
Tu es mon lovni

Alors laisse les dire
Alors laisse les croire
Que c'est de l'éphémère
Que c'est l'affaire d'un soir

Hors du temps
?? l'amour au fond vaut mieux que la forme
Un homme, une femme
Où est le drame
Tout ce qui restera

C'est juste le coeur
Dans la nuit la lueur
Je vois le lovni

Juste pour moi
Tu es tout à la fois
Tu es mon lovni

C'est juste le coeur

Dans les ???, la rumeur
J'ai vu le lovni

Ni bien, ni mal
Ni commun, ni banal
Tu es my love
Et qu'importe ce qu'en dit le monde
Ni ce qu'il en fera, qu'importe
Si ça gronde
Ni les juges, ni les lois
Personne ne me dira
Comment vivre ma vie
Et tant pis
Pour ceux qui ne voient pas

Juste le coeur
Dans la nuit la lueur
Je vois le lovni

Juste pour moi
Tu es tout à la fois
Tu es mon lovni

Juste le coeur
Pas de doute, pas d'erreur
J'ai vu le lovni

Juste l'oreille
Dans la nuit, le soleil
J'ai vu le lovni

C'est juste mon coeur
Qui va prendre le leur
Je vois le lovni

Les femmes ???
Le lovni 
Zatem, jak ci to powiedzieć
Nie uwierzysz mi
Wszystko stało się jasne
Widzę w ciemnościach

Wyprowadzam na spacer swoją nudę, moje życie
Na końcu smyczy
Pojawiasz się
I od tej chwili zapominam o wszystkim

Tylko serce
W nocy, blask
Widzę miłość

Tylko dla mnie
Wszystko jest tobą w momencie
Wszystko jest moją miłością

Więc pozwólmy powiedzieć
Więc pozwólmy uwierzyć
Że to jest ulotne
Że to zdarzenie jednego wieczora

Poza czasem
Miłość z głębi serca jest lepsza niż postać
Mężczyzny, kobiety
Gdzie występuje dramat
Wszystko to co pozostaje

To tylko serce
W nocy, blask
Widzę miłość

Tylko dla mnie
Wszystko jest tobą w momencie
Wszystko jest moją miłością

To tylko serce

W..., pogłoskach
Widziałem miłość

Ani dobrą, ani złą
Ani pospolitą, ani banalną
Ty jesteś moją miłością
I bez względu na to co mówi świat
Czy, co zrobi, bez znaczenia
Jeśli ta miłość grzmi
Ani sędziowie, ani prawo
Nikt mi nie będzie mówił
Jak mam przeżyć swoje życie
I szkoda
Tych, którzy nie widzą

Tylko serca
W nocy, blasku
Widzę miłość

Tylko dla mnie
Wszystko jest tobą w momencie
Wszystko jest moją miłością

Tylko serce
Bez wątpliwości, bez błędów
Widziałem miłość

Tylko uchem
W nocy, słońcu
Widziałem miłość

To tylko moje serce
Które przyjmie ich
Widzę miłość

Kobiety ...
Miłość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz