Piątkowe tłumaczenie - Julien Dore - La Fievre

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 10 lipca 2020

Piątkowe tłumaczenie - Julien Dore - La Fievre


Utwór: La Fievre
Wykonawca: Julien Dore
Album: La Fievre (singiel 2020)


Mais le monde a changé
Il s'est déplacé
Quelques vertèbres
Mais le monde a changé
Il s'est déplacé
Quelques vertèbres

Je veux plus écrire les peines
Que le féminin m'a fait
Dites à Jacquie et Michel
De venir me chercher
Moi, je veux faire comme tout l'monde
Je veux juste un peu douter
Je crois que la terre est ronde
Mais je préfère comploter
On peut pas changer les ombres
On peut juste les éclairer
Jusqu'à c'que le soleil tombe
Lassé de nous réchauffer
Et dans nos envies de plage
D'UVA et d'UVB
J'en vois quelques uns qui nagent
Vers c'qu'on a déjà coulé
Mais si l'époque a des puces
C'est qu'elle a pas l'bon collier
La beauté, tu sais, ça s'use
C'est comme ton premier baiser

Le monde a changé
Il s'est déplacé
Quelques vertèbres
Où était l'ostéo ?
Caché dans son dos
Attendant la fièvre

L'enfer, c'est pas les autres
C'est ceux qui t'font rêver
Et qui vendent leur culotte
Pour un peu de télé
Et toute ma grande famille
A le cœur tout chamboulé
Tant qu'il y a quelque partage
Et du vide à écouler
Ils iront sur la banquise
Passer quelques mois d'été
Photographier quelques plages
Pour un peu de monnaie

Le monde a changé
Il s'est déplacé
Quelques vertèbres
Où était l'ostéo ?
Caché dans son dos
Attendant la fièvre

Mais le monde a changé
Il s'est déplacé
Quelques vertèbres
Où était l'ostéo ?
Caché dans son dos
Attendant la fièvre

Mais le monde a changé
Il s'est déplacé
Quelques vertèbres
Où était l'ostéo ?
Caché dans son dos
Attendant la fièvre

Mais le monde a changé
Le monde a changé
Mais le monde a changé
Le monde a changé
Ale świat się zmienił
Przemieścił
Niektóre kręgi
Ale świat się zmienił
Przemieścił
Niektóre kręgi

Nie chcę już spisywać zdań
Że kobieta mnie stworzyła
Powiedz Jacquie i Michelowi
By przyszli po mnie
Ja chcę czynić tak jak wszyscy
Chcę tylko trochę wątpić
Wierzę, że ziemia jest okrągła
Ale wolę konspirować
Nie możemy zmienić cieni
Możemy je co najwyżej rozjaśnić
Aż słońce zajdzie
Zmęczone ogrzewaniem nas
I w naszych pragnieniach na plaży
Promieni UVA i UVB
Widzę jak niektórzy z nich pływają
W kierunku tego co już zatopiliśmy
Ale jeśli ta epoka pełna jest pcheł
Czy to oznacza, że ma złą obrożę
Piękno, wiesz, zużywa się
Jest jak twój pierwszy pocałunek

Ale świat się zmienił
Przemieścił
Niektóre kręgi
Gdzie był kostek?
Skryty za swymi plecami
Czeka na gorączkę

Piekło to nie inni ludzie
To ci, którzy sprawiają, że marzysz
I którzy sprzedają swoją bieliznę
Za odrobinę telewizji
I cała moja duża rodzina
Serce me wywrócone do góry nogami
Tak długo jak jest dostępna
I pustka by uciec
Pójdą na lód
Minie kilka letnich miesięcy
Sfotografowanych będzie kilka plaż
Dla małej zmiany

Ale świat się zmienił
Przemieścił
Niektóre kręgi
Gdzie był kostek?
Skryty za swymi plecami
Czeka na gorączkę

Ale świat się zmienił
Przemieścił
Niektóre kręgi
Gdzie był kostek?
Skryty za swymi plecami
Czeka na gorączkę

Ale świat się zmienił
Przemieścił
Niektóre kręgi
Gdzie był kostek?
Skryty za swymi plecami
Czeka na gorączkę

Ale świat się zmienia
Świat się zmienia
Ale świat się zmienia
Świat się zmienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz