Tłumaczenie z francuskiego - Maissiat z udziałem JP Nataf - Ce Bleu Sentimental

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

sobota, 4 kwietnia 2020

Tłumaczenie z francuskiego - Maissiat z udziałem JP Nataf - Ce Bleu Sentimental



Utwór: Ce Bleu Sentimental
Wykonawca: Maissiat z udziałem JP Nataf
Album: Grand Amour (2016)





Je meurs de vous aimer
De vous avoir vraiment
Je ressens des couleurs
Des sentiments mélangés

Je n'avais pas la clé
Je vous savais pourtant
Je devine à l'orée au levant
Rebattre mon cœur

Amoureux
Fou de vous
Je vous veux
J'avoue
J'en suis malade

J'ai peur de me réveiller
De vous rêver souvent
Les nuits sans vous létal
M’ennuieront fatalement
Nous avons dans le sang
Un cessant et familier
Ce bleu sentimental
La fièvre qui t'emballe
De feu me consumera

Amoureux
Fou de vous
Je vous veux
J'avoue
J'en suis malade

Amoureux
J'ai peur de rêver

Amoureux
Ce bleu sentimental
Fou de vous
Je meurs de vous aimer
Amoureux
j'ai peur de réveiller
Amoureux
J'ai peur de vous réveiller
Konam z miłości do ciebie
By naprawdę cię posiadać
Odczuwam kolory
Uczucia się mieszają

Nie miałam klucza
Znałam cię jednak
Wróżyłam ze wschodu słońca
Bicie swojego serca

Kochankowie
Szaleję za tobą
Chcę ciebie
Przyznaję
Jestem chora

Boję się zbudzić
Śnić często o tobie
Noce bez ciebie - śmiertelne
Nudzi mnie to śmiertelnie
Mamy to we krwi
Zatrzymane i znajome
Ten sentymentalny błękit
Gorączka, która cię męczy
Ognia, który mnie pochłonie

Kochankowie
Szaleję za tobą
Chcę ciebie
Przyznaję
Jestem chora

Kochankowie
Boję się śnić

Kochankowie
Ten sentymentalny błękit
Szaleję za tobą
Konam z miłości do ciebie
Kochankowie
Boję się obudzić
Kochankowie
Boję się cię obudzić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz