Nuages z repertuaru Django Reinhardta - wykonują Pomplamoose z udziałem Johna Tegmeyera - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

środa, 25 marca 2020

Nuages z repertuaru Django Reinhardta - wykonują Pomplamoose z udziałem Johna Tegmeyera - tłumaczenie z francuskiego


Znanych utworów, które wykonuje ten zespół, często z udziałem przeróżnej maści gości, jest w sieci cała masa. To niby miniaturki, ale trzeba przyznać swoiste dzieła sztuki. Gorąco polecam z uwagi na delikatność, wrażliwość, piękno i wiele pozytywnej energii płynącej z radości dzielenia się muzyką. W ten szczególny czas warto wypełniać swoje otoczenie takimi właśnie kompozycjami.

Utwór: Nuages
Wykonawca: Pomplamoose z udziałem Johna Tegmeyera (z repertuaru Django Reinhardta)
Album: French EP (2020)




Je m'en vais, j'me porte bien mieux sans toi
Ton souvenir transperce mon sang froid
J'ai envie de te croire quand tu pleures
Mais plus je te hais moins le temps passe, yeah

Fracturée ta vie à présent n'est qu'une pensée
Mon âme est en guerre, j'aimerai quitter la tranchée

L'ombre de ton corps apparaît sur le plancher
Ton sourire et tes lèvres à mes yeux sont étrangers
J'écris notre histoire, je lis dans ta voix
J'ai peur qu'elle se heurte quand elle pense à moi
J'suis dans des sables mouvants, j'regarde le ciel et j'm'envole
La colère partage ma vie, plus j'm'en veux plus j'suis mauvais
J'suis perdu, j'suis seul dans le noir
Les battements de cœur sont violents
Elle s'enfuit, la haine prend place
Je n't'apprécie pas vraiment

Sans toi je me sens libre, sans toi je me sens vivre
Je fais face à l'immense nuit, je demande pardon elle m'a fait sauté dans le vide

Dans les nuages
Dans les nuages
Dans les nuages
Dans les nuages
Dans les nuages
Dans les nuages
Dans les nuages

J'erre dans le blizzard et songe
J'aime quand le climat est sombre
Mon sabre est serti de pierres
L'esprit a fuit la raison
On ne partage pas la même plume, t'es dans la Lune j'suis sur Neptune
On dit qu'on s'aime, on ne s'aime plus
Tu m'as cherché, tu m'as perdu, yeah
Traverse ma douleur c'est un brasier infernal
On n'a pas su me fuir, dans mes bras c'est enfermé

Tes mots sont éphémères, leur valeur éternelle
J'observe mon passé je ne suis bon qu'à faire mal

Sans toi je me sens libre, sans toi je me sens vivre
Je fais face à l'immense nuit, je demande pardon elle m'a fait sauté dans le vide

Dans les nuages
Dans les nuages
Dans les nuages
Dans les nuages
Dans les nuages
Dans les nuages
Dans les nuages
Odchodzę, radzę sobie znacznie lepiej bez ciebie
Twoje wspomnienie zakłóca mój spokój
Chcę ci wierzyć, kiedy płaczesz
Ale im bardziej cię nienawidzę, tym bardziej zwalnia czas, tak
Złamałeś swoje życie, teraz to tylko myśl
Moja dusza jest w stanie wojny, chciałabym opuścić okopy
Cień twojego ciała pojawia się na podłodze
Twój uśmiech i usta w moich oczach to intruzi
Piszę naszą historię, czytam w twoim głosie
Obawiam się, że mnie zrani, kiedy pomyśli o mnie
Jestem na ruchomych piaskach, obserwuję niebo i wznoszę się
Gniew rozdziera moje życie, im bardziej pragnę, tym bardziej jestem zła
Zgubiłam się, jestem sama w ciemnościach
Bicie serca jest gwałtowne
Ona ucieka, przychodzi nienawiść
Naprawdę cię nie lubię

Bez ciebie czuję się wolna, bez ciebie czuję że żyję
Stoję w obliczu bezmiernej nocy, błagam o wybaczenie, to ona sprawiła, że skoczyłam w pustkę
W obłoki
W obłoki
W obłoki
W obłoki
W obłoki
W obłoki
W obłoki

Wędruję pośród zamieci i myślę
Podoba mi się, gdy klimat jest mroczny
Moja szabla jest wysadzana kamieniami
Umysł uciekł przed rozumem
Nie dzielimy tego samego pióra, ty jesteś na Księżycu, ja jestem na Neptunie
Mówimy, że się kochamy, już się nie kochamy
Szukałeś mnie, zgubiłeś mnie, tak
Przemierzaj moje cierpienie, to piekielny blask
Nie można ode mnie uciec, to jest zamknięte w moich ramionach
Twoje słowa są przelotne, ich wartość wieczna
Patrzę na swoją przeszłość, jestem dobra tylko w ranieniu
Bez ciebie czuję się wolna, bez ciebie czuję że żyję
Stoję w obliczu bezmiernej nocy, błagam o wybaczenie, to ona sprawiła, że skoczyłam w pustkę
W obłoki
W obłoki
W obłoki
W obłoki
W obłoki
W obłoki
W obłoki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz