Piątkowe tłumaczenie - The Pirouettes - Jouer le jeu - tumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 13 stycznia 2017

Piątkowe tłumaczenie - The Pirouettes - Jouer le jeu - tumaczenie z francuskiego

lyrics, napisy, paroles, słowa, tekst, tłumaczenie, traduction, translation,
Z uwagi na bardzo dobry odbiór utworów duetu The Pirouettes, w ten piątek proponuję jeszcze jeden klip z ich ostatniego albumu - zapraszam do słuchania.





Utwór: Jouer le jeu
Wykonawca: The Pirouettes
Album: Carrément Carrément (2016)




J’ai une putain de vue ce soir
de ma chambre je vois la ville en bas

toujours la même histoire
prédateur embusqué sur les toits
je suis putain de seul
putain de bleu
j’ai une putain d’envie de toi
je sais ce qu’ils veulent
et je joue le jeu
j’ai une putain de carrière devant moi
jouer le jeu
j’ai tué le minibar
il est tard mais je ne me coucherai pas
je suis trop déter
rien à faire
t’en as pour longtemps avec moi

j’ai vu l’avenir
allumez les écrans
beau comme ton sourire
réveillez les enfants
l’aube d’une nouvelle ère
brille sous tes paupières
je me sens déjà différent

je suis putain de chaud ce soir
et la suite tu la connais déjà
je vais danser dans le noir
prédateur embusqué dans les bois
j’ai un putain de plan
putain de creux
j’ai des putains de vues sur toi
qu’est-ce que t’attends
pour jouer le jeu
c’est un putain de cocktail toi et moi
Dziś wieczór patrzę złym okiem
Ze swojego pokoju widzę w dole miasteczko
Zawsze ta sama historia
Łowca czyhający na dachach
Jestem cholernie samotny
Melancholijny
Strasznie cię pragnę
Wiem, czego oni chcą
I gram w tę grę
Przede mną pieprzona kariera
Gra w grę
Rozwaliłem minibar
Już późno, ale nie idę spać
Jestem zbytnio zniechęcony
Nic nie da się z tym zrobić
Od dłuższego czasu jesteś ze mną

Widziałem przyszłość
Błyszczące ekrany
Piękne jak twój uśmiech
Rozbudzone dzieci
Świt nowej ery
Świecący w twoich oczach
Już czuję się inaczej

Cholernie mi dzisiaj gorąco
I teraz już wiesz
Będę tańczył w ciemności
Łowca czyha w lesie
Mam cholerny plan
Pieprzonej pustki
Mam swoje cholerne zdanie na twój temat
Na co czekasz
By zagrać w grę
Jesteśmy cholerną mieszaniną, ty i ja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz