Piątkowe tłumaczenie - Juliette Armanet - Manque d'amour - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

piątek, 20 maja 2016

Piątkowe tłumaczenie - Juliette Armanet - Manque d'amour - tłumaczenie z francuskiego

Utwór: Manque d'amour
Wykonawca: Juliette Armanet
Album: Manque d'amour - Ep-ka (2016)



Sirène de ma vie
Y'a comme un blues au paradis
Comme une larme en béton noir
Glissée dans mon corsage du soir

Orage interdit
Y'a comme un pin's de nostalgie
Planté tout droit dans ma poitrine
T'as pas un cachet d'aspirine

Y'a comme un Manque d'Amour
Ouais
J'ressens un Manque d'Amour
Tout autour dans moi
Oh

Comme un Manque d'Amour
Ouais
J'ressens un Manque d'Amour
Tout autour

Divine partie fine
J'ai comme avalé une épine
Dans les draps fatigués d'hier

Je dors en étreignant ton air

Hymen idéal
J'ai cassé la tirelire du mal
T'es mon trésor en vitrine
Redonne moi donc une aspirine

Y'a comme un Manque d'Amour
Ouais
Je ressens un Manque d'Amour
Tout autour dans moi
Oh

Comme un Manque d'Amour
Ouais
Je ressens un Manque d'Amour
Tout autour

Y'a comme un Manque d'Amour
Ouais
Comme un Manque d'Amour
Ouais
Donne moi ton Amour,
Ouais
Ton Amour
Ouais.

Donne moi ton Amour.

Syreno mojego życia
Jest tam jak w smutnym raju
To jak łza w czarnym granicie
Spływająca pod moją wieczorową bluzkę

Zakazana nawałnica
Jak kołek nostalgii
Wbity wprost w moją pierś
Nie jest aspiryną

To jest jak brak miłości
Tak
Doświadczam braku miłości
Dookoła siebie
Och

Jak brak miłości
Tak
Doświadczam braku miłości
Dookoła

Delikatne boskie fragmenty
Chciałabym przełknąć jak cierń
W zmęczonych prześcieradłach wczorajszego dnia
Śpię obejmując twoją aurę

Idealne małżeństwo
Rozbiłam skarbonkę zła
Jesteś moim skarbem z żurnala
Dlatego podaj mi aspirynę

To jest jak brak miłości
Tak
Doświadczam braku miłości
Dookoła siebie
Och

Jak brak miłości
Tak
Doświadczam braku miłości
Dookoła

To jest jak brak miłości
Tak
Jak brak miłości
Tak
Daj mi twoją miłość,
Tak
Twoją miłość
Tak.

Daj mi twoją miłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz