ZAZ - Belle - tłumaczenie z francuskiego i śpewomocnik

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

niedziela, 10 kwietnia 2016

ZAZ - Belle - tłumaczenie z francuskiego i śpewomocnik

Na zakończenie niedzieli i z życzeniami udanego tygodnia, mały drobiazg wraz z wersją do śpiewania. Niech się niesie.

Utwór: Belle
Wykonawca: Zaz
Album: Recto verso (2013)








Belle, tu es si belle
Qu'en te voyant je t'ai aimée
Belle, que j'aime tant
Depuis longtemps, je t'attendais

Souviens-toi du temps où tu venais
Chaque soir pour me rencontrer
Tu passais si belle que j'en rêvais
Tu le sais, mon amie, je t'aimais

Belle, oh ma si belle
Tu t'en allais sans m'écouter
Belle, je t'attendrai
Pendant longtemps, tu es si belle
Belle que j'aime tant
Je t'attendrai en te rêvant

Puis un jour, un jour tu passeras
Près de moi, ma Belle tu viendras
Nous ferons alors si tu le veux
Ce jour-là le beau voyage à deux


Belle si tu le veux
Nous serons deux
Nous serons deux
Piękna, jesteś tak piękna
Że gdy ujrzałem cię, pokochałem cię
Piękna, którą tak kocham
Od dawna czekałem na ciebie

Pamiętam czasy, kiedy przychodziłaś
Każdego wieczoru, by się ze mną spotkać
Przychodziłaś tak piękna, że aż śniłem
Wiesz o tym, moja droga, kochałem cię

Piękna, och moja tak piękna
Odeszłaś nie słuchając mnie
Piękna, będę na ciebie czekał
Przez długi czas, jesteś tak piękna
Piękna, którą tak kocham
Zaczekam na ciebie śniąc o tobie

Pewnego dnia, jednego dnia przejdziesz
Obok mnie, moja piękna, przybędziesz
Zrobimy tak jeśli tego będziesz chciała
Tego dnia zacznie się piękna podróż we dwoje

Piękna jeśli chcesz
Będziemy razem
Będziemy razem
Śpiewomocnik:
bel tu[i] e si bel
ką te włają rze te eme
bel ke rzeme tą
depłi lątą rze tatąde

suwię tła du[i] tą u[i] tu[i] wene
szake słar pur me rąkątre
tu[i] pase si bel ke rzą rewe
tu[i] le se mąnami rze teme

bel oł ma si bel
tu[i] tąnale są mekute
bel rzetatądre
pędą lątą tu[i] e si bel
bel ke rzeme tą
rze tatądre ą te rewą

płi ą rzur ą rzur tu[i] pasera
pre de mła ma bel tu[i] więdra
nu ferą alor si tu[i] le we
se rzur la le bo włajarz a de

bel si tu[i] le we
nu serą de
nu serą de

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz