Tayc - Le Temps - tłumaczenie z francuskiego

Lista wszystkich wpisów

Szukaj na tym blogu

czwartek, 1 kwietnia 2021

Tayc - Le Temps - tłumaczenie z francuskiego


Utwór: Le Temps
Wykonawca: Tayc
Album: Fleur Froide (2020)

Iiiiih
Iiiihhhh
Oohohoh
Menedo x7
Mami ouh mami x7

Refrain:
Oh le temps, le temps m’a réparé
Plus rien n’est comme avant
Quelqu’un m’a déjà soigné
Ooh le vent, le vent a bien tourné
Ne gaspille pas mon temps
Une autre a su me soigner 

Toi la tu disparais sans laisser un mot
T’as préféré fuir comme un enfant, partir sans te retourner
J’tai prêté mon coeur et tu lui as donné ton dos
Toi tu m’as fais gaspiller mon temps,
Tu n’ma pas laisser parler
Aahhhiiiii
Et maintenant, tu reviens, et comme avant,
tu espère retrouver celui qui t’as aimé, celui avec qui t’as joué
Et maintenant, maintenant c’est toi qui veut parler
Et toute tes meilleures phrases tu veux les caler

Ne gaspille pas mon temps

Refrain:
Oh le temps, le temps m’a réparé
Plus rien n’est comme avant
Quelqu’un m’a déjà soigné
Ooh le vent, le vent a bien tourné
Ne gaspille pas mon temps
Une autre a su me soigner 

Ne me fais pas croire que j’nai pas fais c’quil faut
Moi je t’ai fais passer avant tout
J’en ai perdu la raison
Sans aucun remords toi t’as tout jeté à l’eau

J’étais devenu accro à ton goût
Le goût de ton poison.
Mais maintenant, moi ça va, avec toi
J’avais comme l’impression de devoir supplier
Pour quelque chose que tu me dois non
Maintenant toi tu veux enfin m’entendre
On s’est arrêté tu veux reprendre

Refrain :
Oh le temps, le temps m’a réparé
Plus rien n’est comme avant
Quelqu’un m’a déjà soigné
Ooh le vent, le vent a bien tourné
Ne gaspille pas mon temps
Une autre a su me soigner

Menedo x7
Mami ouh mami x7
Iiiiih
Iiiihhhh
Oohohoh
Menedo x7
Mami ouh mami x7

Refren:
Ach ten czas, czas uleczył mnie
Nic nie jest takie jak kiedyś,
Ktoś już się o mnie zatroszczył
Och, wiatr zmienił kierunek
Nie trać mojego czasu
Inna była w stanie mnie wyleczyć

Ty znikasz, nie zostawiając ani słowa
Wolałaś uciec jak dziecko, odejść bez oglądania się za siebie
Pożyczyłem ci swoje serce, a ty oddałaś je
Zmusiłaś mnie do zmarnowania czasu
Nie pozwoliłaś mi mówić
Aahhhiiiii
A teraz wracasz i tak jak wcześniej
masz nadzieję, że znajdziesz tego, który cię kochał, tego, z którym igrałaś
A teraz, teraz to ty chcesz porozmawiać
I wszystkie twoje najlepsze zdania, chcesz je przeciągnąć
Nie trać mojego czasu

Refren:
Ach ten czas, czas uleczył mnie
Nic nie jest takie jak kiedyś,
Ktoś już się o mnie zatroszczył
Och, wiatr zmienił kierunek
Nie trać mojego czasu
Inna była w stanie mnie wyleczyć

Nie każ mi wierzyć, że nie postąpiłem właściwie
Sprawiłem, że byłaś pierwsza
Straciłem rozum
Bez wyrzutów sumienia wrzuciłaś wszystko do wody
Uzależniłem się od twojego gustu
Smaku twojej trucizny
Ale teraz nic mi nie jest, z tobą
Czułem się, jakbym musiał błagać
O coś, czego mi nie jesteś winna
Teraz w końcu chcesz mnie usłyszeć
Przestaliśmy, a ty chcesz zacząć od początku

Refren:
Ach ten czas, czas uleczył mnie
Nic nie jest takie jak kiedyś,
Ktoś już się o mnie zatroszczył
Och, wiatr zmienił kierunek
Nie trać mojego czasu
Inna była w stanie mnie wyleczyć

Menedo x7
Mami ouh mami x7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz